For your eyes only

 
Hej och hå, vilken vecka!
 
Ja som jag berättade i förra inlägget var jag ledig i onsdags och tillbringade dagen med Josefine och shopping både här och där..
 
Ikea Älmhult var inget som imponerade på denna svensken, visst stort och fint, men det är nog samma stuk som på både Stockholm o Göteborg. Jag visste t.ex exakt var restaurangen och toaletterna låg.. :)
Därefter körde vi tillbaka till Kristianstad och shoppade loss i stan - alltid kul med nya kläder och jag har bestämt att varje gång jag är i stan ska jag besöka The Spice Tree och jag måste köpa någonting där.. Denna gång blev det Glöggmix till min make. Jag älskar den affären och dess sortiment!
 
När vi sen kom hem så sprang jag 5 km...och under tiden fick jag dåligt samvete för att jag inte målat min beställning från Sara. Det är svårt när man hängt upp sig på ett tema och att inspiration tryter och det känns inte bra... Jag bestämde mig för att helt ändra tema och göra något som jag tycker är roligt att måla. Resultatet förvånade mig, det gick snabbt och jag blev helnöjd :D
 
 
Tack Bodil för text-idén :)
 
Torsdagen blev det också löpning, 7 km och sen blev det bakprogram och snyft...sista sidorna i 50 nyanser av mörker. Sprang in till datorn och bokade sista delen som inte kommer förrän den 2 jan... fy bubblan vad jag längtar!!
 
Fredagar älskar jag - bästa dagen på hela veckan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0