forts. på Polski bacillicus

Tjolahopp eller nåt..
 
Hela morgonen hade jag fruktansvärda magsmärtor, men kände mig ändå lite bättre - inte fullt så öm i kroppen.  Fastnade i "Femtio nyanser av mörker" och plötsligt var klockan kvart i tre.. oj Vårdcentralen!
 
Fick sitta och vänta i 35 min innan jag kom in. De tog prover som visade att jag har ett virus samt att jag hade 38 graders feber. Ska dit imorgon och lämna fler otrevliga prov.. Hur ska det gå till? Jag har ju inget i min mage..
 
Så säger läkaren att det är lättare för mig att få otrevliga bacilluskor i magen eftersom jag har ulcerös kolit - skitsnack anser jag - första gången jag fick en otrevlig Turkisk bakterie satte igång sjukdomen efter nästan 10 års vila, så jag anser att han pratar BULL.
 
Känner mig feberfri och hoppas att det är på väg bort. Läkaren sa att kroppen brukar ta hand om viruset själv och det brukar ta 5-7 dagar innan man är normal igen. Vi får hoppas på det så det inte är salmonella eller ehec eller nåt..
 
Nu kallar kudden
 
Natti

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du känner dig bättre idag.Kramis

Svar: Japp, inga magsmärtor!!!
Susanne Thell

2012-11-09 @ 06:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0