linslusar på köksön

Ojojoj, jag sov till nio idag!
Tänk så många timmar man går förlorat varje vecka - inte konstigt att man inte går ner i vikt - kroppen hinner ju inte bearbeta och förbränna all min träning på så få timmars sömn. Jag är ett geni - kom på det alldeles själv :)
 
Dagens aktivitet: Julmarknad i Svensköp!
Jättekul att träffa Ingela, Anita, Mona, Therese med stora magen och Eva så klart.
Mina inköp bestod av 3 par örhängen och en jättefin kruka. - inte precis juligt, men det var fint.
 
Hem till marktjänst och fina mannen hade fixat våra sockellådor - så kanonbra!!
 
Tog fram kameran och tre linslusar samlas på bordet :)
 
Nu ska jag börja med middagen.
Trevlig lördag på Er.
 
By the way.. jag är såååå avis på Josefine som har tillbringat lördagen med shopping i huvudstaden - det skulle jag också vilja ha råd med :)
Sen skulle jag också vilja uppleva känslan igår när de var på Friends arena bland 50 000 andra - vilket ös och ett minne för livet.
 
Take care

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att se foto på er kisesamling :) De ser ut till att vara vänner för stunden iallafall :)

2012-11-25 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0