Semester på IKEA..

Gomorron people,
 
Lite lite sovmorgon eftersom jag har semester idag :D
Idag ska jag ha lite kvalitetstid med yngsta dottern och vi har bestämt oss för att åka till nya IKEA i Älmhult, och det ska bli sååå roligt.
 
Gårdagens tisdag gick som på räls, två stora och mindre roliga avstämningskonton kontrollerades och det tog hela dagen, men det stämde till slut och det är ju alltid positivt.
 
Sprang en halvtimme på löpbandet när jag kom hem och sen ägnade jag kvällen åt att måla en beställning. Det känns ganska bra att ha kommit in i målandet igen efter ett litet uppehåll  - nu är jag redo för nya utmaningar igen!
 
När jag lade mig i sängen med min 50 nyanser av mörker kände jag att detta kommer att bli en lång och spännande natt... det blev det! Jag kunde inte släppa boken och hade det varit juni så hade det varit ljust när jag kröp ner under täcket för att snusa kudden.
 
Just i detta ögonblick känner jag mig förväntansfull över alla roliga heminredningsgrejor och nya julpynt på IKEA. Längtar faktiskt till julen, pysslet och myset med familjen. Måste köpa en hel massa doftljus, och sen ska jag ha sockellådor och låddämpare. Ja, det vill säga om jag hittar nya IKEA för jag har ju ingen aning om var det ligger i Älmhult..
 
Kramen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0