Träningen har fått ett nytt ansikte

Tjena,
 
Vilken bra vecka det här är!
Trots oförbätterlig trötthet så känner jag mig nog nöjd med livet just nu.
Det har ju faktiskt varit tisdag hela dagen, men den har varit okej.. Instängd på mitt rum i min egen lilla värld är en svaghet i mitt alter ego som jag gillar. Det är liksom egentligen inte riktigt jag....
 
Igår blev det först inköp av två st årskort på Tollarps grymmaste gym - H2O!!
Sen blev det en timmes rolig step träning - gillar det skarpt som ni vet, men mina vader blev sjukt trötta igår  - suck, det har kanske blivit lite mycket av löpning på sistone.
 
I alla fall så invigde jag och bella våra nya gymkort idag. En timmes styrketräning med professionell hjälp av Emil den store :) Han och en till tränade samtidigt som oss och bara att vara där när de tränade var roligt :)
Vi följde Emils träningsprogram som han har fixat som vår hjälp - vi nybörjare, och det var roligt. Oj vad vi kommer att lida på torsdag när vi ska på det igen :)
 
I saknaden av Mr Grey har jag tagit mig an Sandmannen av Lars Kepler - hmm, ja man behöver ju lite variation...så därför letade jag upp sommarens nyförvärv - Born to run, som jag helt glömt bort att jag köpt. Jag har köpt jättemånga böcker och endast läst två.. jag har nog 15 i kö.
 
 
Jag försöker verkligen så nu ska jag gå och pussa min man.
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0