Whiiieee

Vilken härlig dag att vakna till - känner mig nästan som en helt ny människa - jag har inga magsmärtor!
 
Jag har så klart sovit konstigt för jag har lite nackspärr, men herregud det är ju som nageltrång när man föder barn :)
 
Varit och lämnat mina prover på vårdcentralen och de hälsade glatt precis som jag är värsta stammisen nu...jag behövde inte ens ta en nummerlapp :)
Körde och handlade lite livsnödvändig mat och när jag gick på willys så forsade svetten av mig, det rann i håret och jag kunde nästan vrida svetten ur tröjan när jag kom hem...så helt frisk är jag nog inte, tyvärr.
 
Jaja, jag ska i alla fall bjuda mina barn med respektive på Kalkonmiddag imorgon :)
 
Ha en härlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0