Kick off

Tjillevippen,
 
I torsdags lunch åkte jag och min avdelning på Kick off (konferens) till Häckeberga slott :)
 
 
Spännande utomhusaktivitet väntade i solskenet - vi hade ingen aning, men eliter som vi är gissade vi ganska rätt - fårvallning!!
 
Så kul!! Jag var ett staket :) Vi lärde oss kommunicera, teamwork och att ha kul med våra kollegor.
 
 
Monika är också ett staket :)
 
Efter eftermiddagens hellyckade teamwork fick vi gå in och berätta hur vi uppfattade vår eftermiddag, vilka funderingar, slutsatser vi fått ihopa.
 
Kl. 19.00 väntade en tre rätters middag - det var som väntat - lite mat... mkt små måltider, typ två korslagda sparrisar... men ganska god mat.
 
 
Man ser ju klart och tydligt att detta är en havskräftssoppa med vaktelägg... själva soppan, alltså det flytande var en matsked vinägrett...
 
Måltiden tog 3 timmar sammanlagt medan 2 1/2 timme var väntan.
 
Sen skulle vi leka, typ memories och mitt lag var helt klart bäst på att både komma ihåg var lapparna låg och att sjunga låtarna på artisterna vi hittade, så vi vann så klart :)
 
Sov som en stock trots alla spöken som alla varnat mig för.
 
Fredagen bestod av jobb, jobb och lite mer jobb...
 
 
Vilka ursöta pannacotta burkar :)
 
 
Berit o Sus pausar i höstsolen.
 
Trötta och nöjda med resultatet av denna kick off fick vi bege oss hemåt vid fyra. Äntligen fredag!!

Kommentarer
Postat av: B

Så fina bilder du tog! Både på natur och folk. Har du möjligtvis också ett fotografi där ett får hoppar över ett osynligt staket så vill jag gärna ha en kopia.

Svar: Tyvärr Berit, det har jag inte. Jag lade upp alla de anständiga fotona jag hade :)
Susanne Thell

2012-10-14 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0