Krisläge!!!!

Igår hände det som absolut är det äckligaste som kan hända i ett hus... vi fick stopp i avloppet!
Ja, inte bara stopp - det vände...
alltså vilken tur att M hade möjlighet att stanna hemma och invänta Spolarna idag ;)
 
Öööörrrkkk - är dagens citat :D
 
Annars en ganska bra tisdag - ojoj, två på raken - då är det en vana.
 
Det är ju bokslut och budget-tider - vilket jag gillar skarpt, men ibland så har man stängt in sig lite för länge och idag kände jag för att skälla på någon...hittade som tur var inget objekt, så jag bara ventilerade mig lite istället..
 
Saker och ting ska bara fungera - man ska inte behöva ifrågasätta och framför allt inte agera.. allt ska bara rulla på i sin gilla gång - då har man flyt och det vill jag ha..ibland :)
 
Nisse har skämt bort min dotter igen - Kenzas skinnjacka med pälskrage - suck!! Jag hoppas att han tillåter henne betala hälften!
 
Jag har fått en tavelbeställning...men jag vet inte riktigt vad (?) - antagligen får jag måla vad jag vill och jag har en bra idé eller rättare sagt - jag har skitmånga idéer och kan inte riktigt bestämma mig. Jag får kanske måla några stycken så får hon bestämma själv vilken hon vill ha.
 
Ingen badminton idag utan har bestämt att tisdagar får bli veckans vilodag..har lite svårt att hitta såna - imorgon är det gympa och sen är det GREYS och DALLAS - har fan gör man där? Usch, nu blev det lite jobbigt - jag vet ju inte hur man spelar in... Jooosssaaaaaannnn hjääääälllpp mig!!! Krisläge!!! Prio ett!!!
 
Vi ses, nu måste jag rädda min onsdag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0