Kristianstad - Ullared t/r

Sitter här i min ensamhet, kl är inte mer än 04,45...
Idag ska jag och mina flickor till ULLARED - vilken glädje när man väl är där, men just nu är jag supertrött i mina ögon och ser inte riktigt fram emot att köra de 20 milen :(
 
Jag får bita ihop, hålla ögonen öppna och njuta av tiden med flickorna istället för att tänka på att man knappt har fått en blund i ögonen inatt.
Jäkla drömmar! Nu var där spindlar i mitt sovrum igen, i taket och på rullgardinen - tände t o m lampan en gång och kom ju på att det var en dröm, men ändå är det så otäckt..
 
Nä, nu ska jag gå och fixa lite smoothie till den nytatuerade tjejen :)
Så fin hennes skorpion blev.
 
 
Ha en fin dag alla!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Cathy

Vad fan gör du uppe 4.45 för att åka till Ullared för? Vi åker altid vid 08.00. Uppe vid 10.00, inga köer och hur skönt som helst.. Det var förr man skulle stå och köa i ottan!

2012-10-25 @ 07:35:48
Postat av: Sus

Jag gillar att parkera precis vid kundvagnarna:) Skönt att komma upp o slippa trängsel. Vi har ibland kört senare o då är det svårt att röra sig, så ock igår - strax innan lunch var det knökafullt o full trängsel på sina ställen - hatar det. Jag vill ha space - den anledningen är det och så kommer man hem i tid - det tycker vi alla tre om.

2012-10-25 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0