Le mot världen :)

Jag ser inte ljusglimtarna för all tristess..
 
Så har jag gått och väntat på denna speciella dag, denna enda bokningsdag...
Jag försökte boka tid till min tatuering, men fick ingen tid.. Jag försökte boka hos Sveriges bästa, men min tattoo var antagligen ingen utmaning så jag fick ingen tid.
Sånt gör mig lack.
Vet ni någon som är extraordinärt jäkla bra tatuerare...förutom Stina i Ystad då..? Någon som är bra på färg, och som inte bara har en bokningsdag per år?
 
Mina barn bara tjatar och tjatar, så nu har vi bestämt att vi ska köra till Ullared nästa vecka... hmm jag behöver nog inte det, men gör det för mina älsklingar. Det är alltid kul att tillbringa en ledig dag med bara dem. Mannen ska på galej med jobbet så då får ju vi roa oss på annat håll :)
 
Har inte hört ngt från läkaren än.
Hur magen mår?  Kunde varit värre.. bättre också, faktiskt :)
 
Denna veckan är ganska fullbokad och känner att jag behöver andas lite... snart Spa!!! Åhh vad jag längtar!!
 
 
 
 
 Natti :)

Kommentarer
Postat av: Bellis

Hahahah, veeeem är det som tjatar om Ullared egentligen? Inte är det dotter nummer äldst i alla fall, snarare mamman till denna dotter :) Men jag åker gärna, det är bra för själen! haha

2012-10-16 @ 22:44:11
Postat av: Mamma

Jag vill med Nytt kort det var bra

2012-10-17 @ 09:14:43
Postat av: Sus

Vem var det som hoppade på mig häromdagen ang. Ullared??? Jag bara undrar... det var inte mitt påhitt just denna gången för jag var där för inte så längesen.

2012-10-17 @ 09:30:31
Postat av: Bella

Det var ju du som frågade om Ullared och jag som sa JA, för jag hade funderar på det ett tag. Så det är så :)

2012-10-17 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0