Ryggläge

Tjingeling,
 
Ikväll har jag roat mig med att titta på muskler...
Vår förening ska ev ha ett samarbete med ett gym i närheten och vi hade ett litet möte med ägaren...suck, vilken kropp.. så nu har jag bestämt mig för att lösa årskort :) Fick en bra deal kan jag säga :D  Man har ju friskvårdsbidrag på sitt arbete som måste användas :) Så medan M konditionstränar så kan jag bygga muskler - det blir skitbra.
 
Måste uppdatera läget på kattfronten:
Josefine och Akilles har chillat i Josefines säng idag - han spann och emellanåt fick hon en puss på näsan - så urgulligt!!
Ragdoll är ingen kattras som trivs i famnen och jag gillar ju att gosa med mina pojkar i famnen..
 
 
Men vad skådar mitt öga - en Akilles i Josefines knä, och han spinner tillika :) 
Här har du bilden du ville se, Petra
 
Fortsatt trevlig kväll :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Okej, jag ser :) ser väldigt mysigt ut :)

2012-10-31 @ 23:06:57
Postat av: b

ska du sporta ÄNNU MER än du gör nu???? det går väl inte

2012-11-01 @ 01:53:00
Postat av: Gunilla

Jag tänkte väl att du skulle dregla över den ;)

2012-11-01 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0