Ullared i sitt inre

Vilken härlig dag det blev igår!
Kanske inte sådär klämkäckt att köra dit eftersom det var svart hela vägen dit. Eftersom vi passade in så vi var där precis när de öppnade så fick vi en nära och bra parkering. Ogillar starkt när man får parkera uppe på p-huset för det är så himla långt att gå..
 
Vad jag handlade? Hmm bullens pilsnerkorv :)  Jag har aldrig smakat bullens pilsnerkorv och alla pratar om den så va tusan, kostade inte så mycket och vem vet, jag kanske tycker den är god :D
 
Annars blev det 5 proppfulla gula Ullaredspåsar, Bella hade lika många om inte 6 kanske och Josefine några - ni kan tro att där inte var plats till mycket mer i bilen.. Tänk om Marie hade följt med, då hade hon fått sitta i knäet på Josefine :)
 
Vi tre är ju hedersmedlemmar i effektiva klubben så första rundan var vi ju klara redan 10.20, så det blev en tidig lunch och sen en runda till.
 
Trötta i både kropp och själ satte vi oss i bilen för hemfärd vid två och rullade in på tomten i Vä vid fyra.
Trötta med oerhört nöjda med dagen packade vi upp och fyllde hela vardagsrummet med alla våra prylar :D
 
Kul kul!!
 
Tack tjejer för att jag fick njuta av Ert sällskap en hel dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0