Äntligen!!!

Som jag har längtat!!
 
Visserligen en bra arbetsmåndag - ni vet ju att jag gillar bokslut :)
 
Lämnade först bilen på SAAB för service - hihi, jag prutade.... ville ha en BILLIG service samt att jag skulle ha en ny nyckel och eftersom jag vet att nyckeln kostar över tusen och förra servicen kostade 7, så var jag bara tvungen att försöka..
Kan inte annat än bli utskrattad :D
Jag är van :D
 
Kalaset kostade 3600:- inkl ny nyckel :D
 
Glad i hågen körde jag hem min nyservade bil - kändes som ny!! Man hörde knappt motorn och petade jag lite på gasen bara så for den iväg - kanske inbillning, men det var glädje att köra hem idag.
 
Nästan bara hem om och byta om, sen var det dags att köra till terminens första STEP-UP PASS - Wiiiiii
 
Åhhhh, det var sååå roligt och längtar redan till nästa måndag :D
Det är min absoluta favorit-träning.
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0