Årets sista sumpdjursafton

I fredags var jag och 9 st av mina kära kollegor i Olseröd och sörplade kräftor i Christels supermysiga stuga.
 
Mikael kom och hämtade mig, Ann, Lotta och Jane kvart över fyra och sen körde Kristina resterande vid fem.
Oj vilken mysig stuga!!
 
 
Christel hade redan fixat det mesta så det var mest finliret kvar :) Emellanåt kändes det lite som att vi var något för många kockar i det lilla köket så jag valde att dricka cider istället... ja, plocka fram till bordet också, men kräft- o räkjobbet tog Ann :D
 
Fina visor, tucke, cider, vin, underbart god mat och kul sällskap gjorde kvällen lyckad.
 
En jättekul kväll med skönsång, många skratt och frisörskola. Det var ju fredag, en hård arbetsvecka hade just passerat och John Blund gjorde sig påmind ganska tidigt trots allt roligt - 10 unga kvinnor hittade sina sängar och sen sov vi gott nästan hela natten... eller i alla fall några av oss.
 
Tack Christel för att vi fick smaka på din gästfrihet och dina goda kock-kunskaper.
 
Enda fotot jag har av kvällens värdinna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0