fokus på att livet är underbart

Hej Söndag :)
 
Helgen går fort som vanligt och jag njuter ohämmat. Började lördagen med ett boxpass och det var kanske lite för mycket för min kropp - redan innan var jag sliten efter hela veckas träning och huvudet hade liksom kopplat om till helg så jag var inte mitt vanliga jag när jag skulle packa väska mm. - men passet blev kul!
 
Städning och handla stod på min att göra lista och det var så mysigt att gå här och pula lite. Gjorde en underbart god hjortgryta som stod på spisen och puttrade i över 3 timmar - wow!!! så gott det blev. Det blev gott rött till den mumsiga höstgrytan -  Myspys med mannen är det bästa som finns.
 
Söndagen började med huvudvärk, men kurerades med Ipren. Åkte Mazda till Tollarp och kved lite försynt under Lindas aerobicpass då mina ben var ganska sega efter boxen igår..
Ett skitbra pass, väldigt intensivt och svettigt, och skitkul!!
 
Efter dusch körde vi direkt till Idrottsplatsen och svettades igenom HLR utbildning.
 
Eftermiddagen tillbringade frun i träningsrummet bakom en strykbräda och ett strykjärn med Ally McBeal säsong 2 framför mig - straffet för att jag inte har strukit på länge... suck! Mannen körde hoj och jag sliter hund - är livet rättvist? haha, han ska storstäda badrummen när han kommer hem :)
 
 
Nu är jag redo för soft söndag :)
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0