Glöm mig imorgon bitti, tack

Todelido people,
 
Idag har jag laddat inför kvällen med frukost på Sandhem :)
Bra att bottna med typ hotellfrukostbuffé.
 
Igår var dottern min med Nisse på premiären av nya Hamilton och hon tyckte inte den var så bra - sååå besviken jag blev då :(   Jag som sett fram emot den filmen.
 
 
Ikväll sköljer vi ner kräftor med Quilla Simplex och njuter i skenet av färgglada lampor som far runt i vindens krafttag - det är väl självaste j..a skit vad det blåser ute - det blir Gore tex skidkläder på ikväll :D (ni som inte förstår så är det bra skydd mot vind) 
 
Det jag egentligen vill komma fram till är att jag inte kommer att må så bra imorgon bitti och alla ni som tycker att det är gulligt att ringa och gratulera så där 7 på morgonen behöver inte göra det imorgon precis..
 
Jag hade tänkt stänga av alla telefoner när jag lägger mig, men jag känner mig själv ganska så väl och är helt övertygad om att när jag väl kommer på tanken att gå och lägga mig så har jag definitivt inga telefoner i tankarna, så please - glöm mig imorgon! Det vill gärna jag - jag fyller egentligen inte år längre - inte förrän jag fyller 50 i alla fall.
 
 
En sån här vill Sus ha :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

en timme grattis, Susanne!

Svar: Tack anonym :)
Susanne Thell

2012-09-09 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0