Härligtisdag eller...?

Min kropp är trött och jag har beslutat mig för att ta en vilodag från träning imorgon... WOW!!!! ska ni säga, för det gör jag. En frivillig sådan till och med.
 
Saknaden av mina två små barn på steppen igår var märkbar - inte alls så kul att steppa utan dem, men fy tusan vad vi andra var duktiga :)
 
Idag spelade jag badminton med mina kollegor eller ska jag kalla det slagpåse - jag spelade slagpåse med mina kollegor idag och det var mindre kul. Jag är träffsäker, men inte på små fegslag o nätslickare - det är ju bara taktikspel o sånt är jag dålig på. Jag kan slå o träffa, mer är det inte. Och jag är usel på att ta Håkans serve...
 
Håkan är en elak man, Håkan slog en boll i huvudet på Mia och alla 12 spelarna stannade upp och det blev knäpptyst... stackars Mia, hon fick säkert en bula. Vet ni hur han kunde träffa Mias huvud så klockrent? Han siktade för att träffa min lekamen, han skulle alltså skjuta bollen rakt på mig och så stod lilla Mia i vägen...stackaren...
 
Hahahaha, men det var skitkul ändå även om jag var värdelös. Jag har inte spelat badminton på 12 år så jag begär inte att jag är elit på det också :) ...även om min ribba är ganska hög.
 
Pasta Carbonara och sen Willys shopping... va, och klockan var bara åtta när vi kom hem...vad ska vi nu göra? frågade M...
 
Inte ofta det händer..
Saknar mina barn..
Annars är livet glatt - det är ju härligtisdag idag :D
 
 
Denna tattoon gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0