I'm in löööööve

Ibland när mannen och jag är ute och promenerar så får man inspiration ifrån andra trädgårdar eller man ser något som tilltalar extra mycket. Det kan så klart vara huset i sig självt..
 
Jag har alltid gillat sk "kråkslott", de tilltalar mig med sina torn och små utsmyckningar. Ett slott i miniformat helt enkelt och det finns faktiskt ett kråkslott i Vä som varje gång jag har passerat påpekat att blir det till salu vill jag ha det... Det är till salu nu.
 
Jag är såååå kluven! Jag både vill och inte vill. Mikael är samma - han vet hur mycket jag gillar såna hus samtidigt som han inte är särskilt stormförtjust vid tanken på att sälja hus igen, för det var ju skitjobbigt.
 
Huset är stort, 8 rum + ett extra hus där ett träningsrum hade passat perfekt.
Lummig trädgård som det går att fälla några träd och sen har vi plats för en pool.
Suck..
 
http://www.hemnet.se/bostad/villa-8rum-gamla-va-kristianstads-kommun-eskils-vag-1-4221615
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

KÖP KÖP KÖP!!!

2012-09-24 @ 11:40:51
Postat av: b

när ska ni flytta in?

Svar: Äsch det ska vi inte, men vi ska titta på det på onsdag :)
Susanne Thell

2012-09-24 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0