Kräftis med födelsedagssång

Tjena,
 
 
Helgen sprang iväg som vanligt - i lördags hade vi kräftskiva, en lugn tillställning för de flesta.
Jag har kommit på att cider är bäst för mig - cider kan man dricka hur mkt som helst + snaps och jag mår bra dagen efter :D
Vin är ett fördärv.
 
En kulig kväll, en god kväll och jag/vi fick fina saker.
 
Lite roligt foto med både M och Nisse... jaja, ngn respekt för sin svärmor har han då inte
 
Bella liten som inte hade möjlighet att komma hem på söndagen gratulerade sin mammis på lördagen med rabarberplantor - precis vad jag önskade mig :D
Mina systrar hade köpt en hortensia :D
 
När klockan slog midnatt hade Marie o Thomas en överraskning - bara för mig - en thailändsk lykta - och den brann inte upp :D
 
Fler överraskningar: Svarta tavlor att måla på - nyhet för mig :)
Josefine hade köpt Amor Amor till mig samt ett jättefint hjärta att hänga i fönstret.
 
Allt detta fick jag efter midnatt.
Älskar att fylla år o ändå har jag sagt att nästa gång fyller jag inte år förrän 50 årsdagen...hmmm ångrar mig nog lite.
 
Söndag 9/9 2012
 
Jag fyller år!!!!!!
Jag mår inte dåligt!!!!
Jag ska på aerobic kl. 10.00 !!!!
 
En superbra start på en från början potentiell baksmälledag, men som mirakulöst nog ej föddes.
Ännu mer paket!!!
 
Min familj är den snällaste och mest underbara som finns.
 
Jag må ej ha baksmälla, inget illamående eller huvudvärk, men fy bubblan vad seglivad min kropp var.
 
Mannen körde hoj, jag tittade på blommor i trädgården. Henke hade visst matat igelkottarna igår...
När M kom hem satte vi mina nya rabarberplantor och Hortensian. Såååå fint!!!
 
Kramen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0