sensommaren är här

Todelido people.
 
Ännu en händelserik helg har susat förbi.
I fredags hade jag ett trevligt samtal med en läkare på VC i Vä, som fixade nya mediciner till mig efter en veckas strulande fram och tillbaka, samt att hon även skickar en remiss till CSK. Kan bara bli bättre.
 
När jag kom hem sprang jag 5 km och kände mig tillfreds med livet. Matlagning och soft det är fredagen det.
 
Vaknade inte förrän närmare nio i lördags.
Strålande sensommarväder väcker Mannens lust att hojja. Vi tog cykeln och körde ner till min farmor och farfars grav i S.Sandby. Idag var det 21 år sen min farmor gick bort i cancer, och jag saknar henne.
 
Och nästan rakt framför ligger min kusin
 
 
Usch, det är så sorgligt att gå dit, men ändå känns det bra. Man pratar med dem i sina tankar liksom och det känns bra i hjärtat.
 
Vi körde hem till min syster och hälsade på henne. Elias var blyg som vanligt och tyckte det var spännande med en stor motorcykel.
 
God parmalindad hjortfilé med potatisgratäng och vitlökssås till middag - mumsisch!!
Och sen lite massage på det och ögonen gick i kors i soffan. Härliga lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0