Stadium outlet i metropolen

Så  var äntligen fredagen här... och nästan över också..
 
The world is always beautiful on Fridays - så även denna dag :)
 
Slutade tre idag bara för att jag kan..
gjorde ett premiärbesök på nya Stadium outlet i metropolen Kristianstad - inhandlade TRÄNINGSKLÄDER!!! Älskar det!
Sen besökte vi även Willys - en fredag... suck!!
 
Kände mig 70-tals inspirerad och bjöd familjen på fyllda paprikor med köttfärs, sallad och vitlökssås till det - delikat måltid som verkligen kan rekommenderas.
 
Johan Falk fick avsluta denna mysfredag - kan desvärre inte rekommendera den - jag var nog trög för jag fattade nog inte handlingen..
 
Imorgon ska jag fixa mina NewBody beställningar så om det är ngn som vill ha ngt så ring innan lunch.
 
Tror ni det blir fint väder i helgen så jag kan plocka äpplen i min trädgård?
 
 
Nu är det soft.. natti

Kommentarer
Postat av: b

hej Susanne
vill göra min sångkvast till ett konstverk?
nej det ska inte vara något konstigt på. Några nottecken, en liten blomgirland, något "tusan" och så mitt namn. Och klarlack på det. Nappar du på uppdraget?
kram B

Svar: Klart jag vill :)
Susanne Thell

2012-10-07 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0