Tränar typ hela tiden..

Vilken härlig vecka det här är!
Jag känner mig nöjd.
 
Hur ofta är man egentligen nöjd?
Egentligen inte så där himla ofta..
 
 
På jobbet har allt rullat på, en hel del roliga upptåg - galna människor och härliga kollegor gör livet älskvärt.
 
Josefine har så klart blivit förkyld efter måndagens steppass så hon går här och snörvlar. Jag riktigt känner att bacillerna vill inta min kropp, men se de har inte en chans. Jag är motståndskraftig och har ett immunförsvar som heter skitbra :)
 
Träning varje dag denna vecka än så länge - imorgon lär det inte bli, men ev lördag innan snapsen.
Idag var det terminens första piloxing - kul-i-massor!!
 
Vår förening Tollarps IF gymnastik säljer New Body nu - ring mig om ni vill ha dessa fantastiska underkläder - skitbra pris och supersnygga nyheter.
Gunilla, vår JärnLady fixar pris till den som säljer mest, så det måste bli jag :D
 
Cute - visst är de jättesöta..
Går säkert att beställa hos Tyra :)
 
Med detta vill jag säga att det är tid för nagelvård och rakning av stortåarna - njut av kvällen!
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0