Kock: M

Hej hopp,
 
Tänk att bella liten har blivit frisk så nu finns det inga ursäkter för att inte träna... Jag hade egentligen ingen ursäkt mer än att det är tråkigt att köra till gymmet själv o att saknaden är stor när man är van att vara två.
 
Såå i torsdags körde vi vårt race igen och det kändes att vi varit borta 1 1/2 vecka - vilken träningsvärk vi hade båda dagen efter..
 
Arbetsdagen i fredags tickade fort så plötsligt var klockan fyra och jag längtade efter min fredagslöpning och därefter känslan av att det är helg.
 
Lördagen ägnade vi först åt en shoppingrunda på Willys - det är ju halvåtta hos mig ikväll!!
 
Sen stod jag och strök i fem timmar!!!
 
Mikael stod för en underbart god trerätters meny
 
Förrätt: Bruschetta
 
Varmrätt: Spenat och baconfyllda canneloni
 
 
Efterrätt: Violglass med lakritsflarn
 
 
Riktigt smarrigt kan jag berätta. Gott rött till detta och vi var i sjunde himlen.
Jag har en duktig man!
 
Det roliga är att när vi först kom med förslaget så tryckte M ner det, dissade det totalt och högljutt... Igår erkände han att det hade varit riktigt roligt. Det jobbiga var ju att komma på vad man ska laga.
 
Nästa gång är det Nissepågen som ska laga trerätters :)
 
Idag söndag har jag bara typ tränat och tvättat... M och jag körde till Åhus för att njuta av det fina vädret, men fy... det var riktigt ruggigt kallt.
 
 
Vi fick en skön promenad i skogen i alla fall.
Nu är det mest mysdag och ikväll har jag gått med på att se Hobbit.. vill egentligen inte, men..vill ju inte ha den osedd.
 
Seeya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0