Latvecka är gött, men fy vad lat man blir :)

Hej hopp,
 
En lugn vecka!
I måndags körde vi step som vanligt men det kändes som 1000 nålar efteråt så jag var ganska glad att Bella messade mig på tisdagen o berättade att det inte blev någon träning för hon hade feber.
 
Stackars lilla gumman, har legat med feber hela veckan!
 
Jag har haft en latvecka, ingen träning alls utan lyssna på kroppen och intala den att den inte behöver träning denna veckan.. Det har varit skönt men idag ska jag faktiskt springa. Det är ju snart vårruset.
 
I fredags var Bodil o Pigge här. Vi körde sommartema: Grillning och sommardrinkar - en oerhörd njutning för alla sinnen.. jaja, det var ju lite synd om mannen som fick stå ute i kylan tillsammans med herr Weber..
 
Lördagens måsten för M var att byta till sommardäck samt att tvätta bilarna. Lördagens måsten för S var att SOVA!! Jag var sååå trött och slumrade mest hela tiden tyckte jag, men jag fick skön massage av Jossan, rygg och säte - inga direkta smärtskrik utan det var mest lite gruff. Jag var duktig och det kändes oerhört behövligt.
 
Bella och Henke kom på kvällen och vi åt och hade det mysigt. Henke fick också massage, men bella är fortfarande förkyld så hon får vänta..
 
Söndagens måste är att hämta Bellas nya bil i Helsingborg efter att de har kommit hem från mötet i Tollarp.
 
Josefine ska titta på Takida ikväll i Malmö  - inte alls avis!!
 
 
Ciao - trevlig söndag på Er!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte bra kort på dig

Svar: tack mammis
Susanne Thell

2013-04-14 @ 19:17:09
Postat av: Berit

Det var en lisa för min själ att höra att din kropp fått vila !!! :)
Glöm dock inte att göra armpåryggenövningen.
kram
Berit

2013-04-14 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0