Yrkeschaufför - nej tack.

Igår var det nästsista gången step innan uppvisningen och jag har inga problem med att komma ihåg passet, det är bara det att mitt jäkla knä smärtar ngt så jävulusiskt.. FAN!!!!!
 
Jag beställde ett knäskydd/stöd från Göteborgs smärtklinik och jag hoppas detta ska hjälpa mig - i alla fall under uppvisningen så jag fixar den :)
Sen får jag väl pallra mig till ngn ortoped eller nåt.
 
Idag har jag i alla fall promenerat halva dagen i Ullared.
Vi hittade jättemycket på bara några få timmar och vi var hemma igen vid halv tre :)
Effektivitet är hemligheten..
 
På vägen hem körde jag om en snäll bilist som gick ut i sidan.
Josefine: - brukar inte du tacka?
Jag: - Nä, jag har bara halv tank..
Och sen asgarvade vi... såå trötta var vi efter de timmarna i Ullared.
 
Bland mina fynd hittade jag.. en vit jeansjacka, två skitsnygga ljusstakar, en vår/höst jacka, två par byxor och biltvättmedel till M.  Jaja, jag hittade två par skor på scorette också :)
 
En lagom dyr tisdag i Ullared och fy tusan så drygt det är att köra i fyra timmar på tråkiga vägar.
 
Nu är jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0