Det skulle minsann vara fredag alltid

En hel vecka sen sist, o jag har inte blivit ett enda dugg klokare för det..
 
Arbetsveckan har varit ganska lugn, några riktigt bra dagar och några tråkiga. Igår var en bra dag då vi käkade lunch på Ekerödsrasten och sen på eftermiddagen körde Mia o jag ett tabata pass uppe på Atos gym. Jo, jag jobbade också...lite grann.
 
Anledningen till att jag stannade kvar och tränade igår var att vi skulle festa till det lite :)
Vi var hembjudna till Agneta på mitt jobb - tjohoo, tjejkvällar brukar bli roliga.
 
Så Mia o jag tränade och gjorde oss i ordning och drack cider o hade kul..o sen fick vi skjuts av den där Mary.
 
Måste fråga en sak - är det oartigt att inte fråga om man får dricka i någon annans bil?
Frågan har aldrig slagit mig innan, men Mia frågade igår och just när hon frågade öppnade jag min cider...o då sa Mary att jag var oartig.
Hon förstod inte att jag just hade genomgått ett oerhört krävande och svettigt konditionspass med en vätskebrist på ca 75% så jag var nästan väldigt nära att svimma av törst efter min cider, och hon kallar mig bitch, när det egentligen är hon som är en bitch för jag lovar att hade inte Mia suttit i bilen hade jag och min cider blivit utslängda på öppen gata - men nu vågade hon inte för hon har nog väldig respekt för Mia..t.om lite rädd för henne..
 
Ute på landet, i underbar natur ligger denna fd kvarn - och där bor Agneta. Sååå fint och mysigt - på sommaren... usch för vintern på landet
 
Ja, Mia satt o snackade i telefon en lååååång stund - det är väl oartigt om nåt... fast det var innan resten av folket hade kommit så det var ju ganska lugnt.
Oj så god mat hon bjöd på - räkor o mango till förrätt och sen lax på spenatbädd med potatis, mumsisch.
Lotta bjöd på två olika sorters efterrätt, dajmglass med aprikossås och sen en chokladkaka med nötter ovanpå  - båda var jättegoda så jag kunde inte rösta på vilken som var godast... (vi skulle nämligen det)
 
Tjo o tjim, många asgarv och en kul kväll som tog fort slut.
Josefine o Niklas kom och hämtade mig och Mialeinen, tack för det gumman.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0