Erik 25 år i himlen

Den 3 Augusti 1988 avled min farfar, det är 25 år sen idag och jag kommer ihåg den dagen som den var igår.
 
Farfar var den första i min familj som dog från mig, och den absolut hemskaste begravning jag någonsin har varit på - hemsk på så sätt att den var så fin och där var så mycket folk som saknade och sörjde honom - kyrkan var proppfull och alla grät.
 
Min farfar var så omtyckt och älskad av många - han är fortfarande mycket saknad. Hade han levt så skulle han varit 92 år.
 
Min farfar sittande till vänster...ja man ser ju var jag har mina drag ifrån... (detta foto är från 50-talet)
 
Det är så här jag minns honom, min fina farfar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0