fönsterputsteamwork is it.

Tjena people,
 
Man njuter ju fullständigt av den här sommaren..trots att man inte har semester längre.
Denna helgen har vi hunnit med ganska mycket för att vara en helt oplanerad helg.
Lördagen startade med träning på H2O i Tollarp - körde hårt med rygg.
 
När jag kom hem hade M just avslutat sitt träningspass så tillsammans slängde vi oss i poolen   - det är skönt att ta ett dopp efter ett härligt träningspass :D
 
Det blev lite gott för oss som är soldyrkare - våra solstolar är väl använda denna sommar :D
 
Va? Var kom de fula molnen ifrån. Jag är typ allergisk mot moln så jag var bara tvungen att gå in och putsa fönsterna.. efter en lätt frågan och huvet lite käckt på sned och väääldigt snälla och bedjande ögon fick jag även mannen till hjälp - riktigt fönsterputsteamwork - så snabbt och lätt det gick - det måste vi göra fler gånger!
 
Lite, men bara lite rastlöshet kom in i min kropp...men då fixade jag middag.
Grillad fläskytterfilé, nypotatis och vitlökssås - mumsisch.
 
Invigde vår nya tv med The Host..
Efter att ha sett den lite udda men bra film, utbrister M - är du en Alien?  Ni som har sett filmen förstår varför han frågade.. deras ögon är nästintill vita :)
 
Sov såååå gott inatt - börjar vänja mig vid ny säng och nytt sovrum, och det blir bara bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0