Gubbjävel

Tjena,
 
En ovanligt seg onsdag i mitt liv..
Rapporteringen är ett minne blott eller inte - i förmiddags såg jag ljuset och nu är jag belyst - totalt finito. Det var tunga dagar, men nu lättar det.
 
Idag när Bella o jag skulle träna så såg vi redan utanför omklädningsrummet att en viss person, en äldre vithårig man var inne på gymmet. Denna man är skitjobbig så vi suckade djupt.
Han är en person som säkert är väldigt vänligt sinnad, men som vi ser som pain in the ass... han tycker att alla gör fel när de tränar så han ska visa.
Hade jag velat ha hjälp med min träning så hade jag frågat Emil, vilket jag har gjort många gånger, men jag vill INTE ha hjälp av denna man.
 
Idag stod han bakom mig när jag stod framför Bella vid en maskin - han stod länge och tittade och sen kom han fram och frågade om han fick visa hur man ska göra... Vi båda sa NÄÄÄÄÄ, jag lite hårdare än Bella... så han vände och gick. Hoppas han fattade att vi inte är intresserade.
 
Vi såg att många av de han "hjälpte" tyckte det var lite störigt.
 
Ni som går på gym - hur/vad gör man med detta problemet?
 
Jag kan sluta träna av denna anledning..tycker han är skitjobbig.
 
Det blev i alla fall bra träning till slut..
Tog 60 kg i bänkpress, men egentligen var det bara 50 - men ändå :) Börjar bli farligt stark :D
Snart kan jag också bära en 50 kg tv ner för trappan..
 
By the way... Imorgon är det den 8 Augusti och en stor dag för en viss person på mitt jobb...
 
GRATTIS BERIT!!!!! Lite tidigt, men jag vet ju inte om jag glömmer skriva ngt imorgon :)
 
Nu ska jag leta krukor i förrådet - ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0