Hämnden är ljuv...

Tjena people,
 
Alltså jag kan inte förstå hur ouppmärksamma mina vänner kan va - inte ens någon i min släkt har uppmärksammat min namnsdag idag. Sopor hela högen!
 
Långsint har jag aldrig varit men hämnden är ljuv.
 
What a Lovely weekend...
 
Fredagskväll tillbringade jag med min älskade dotter Isabella, hon bjöd minsann sin mamma på bio och restaurang och vi hade det helmysigt. Först blev det planka på Steakhouse och sen såg vi The Heat - fy bubblan vad vi garvade - den måste ni se!!!!! Sandra Bullock är ju alltid bra, och hon den andra kvinnan som jag inte kommer på vad hon heter är ännu bättre. Störtskön film! Se den!
 
En helt orörd och oplanerad lördag och söndag är guld värd.
Träning på H2O med bellis på morgonen,
Lite pulande och städande, sorterande och plötsligt kan man få plats i mitt arbetsrum.
Då jag saknade dagens konditionsträning fick jag springa lite..det blev 5 km och jag tyckte jag var duktig medan M sprang 12 km..jaja
Grillade egna goda hamburgare med smak av hickory - det är en delikatess - ljuvligt gott och lite vin till det o man är i himmeln.
Lördagsfilmen var bull - Oblivion - se den inte. 
 
Söndagsmorgon och vi sover till kvart i nio - tjohoo
 
Hojåk bland kurvor o i skog - genar genom Svensköp och hemvändardagen...kan inte hålla mig därifrån då jag lovade mig själv att det finns ingen anledning att besöka stället just den dagen, men vi åt en glass och gick en runda. Kul att träffa en del man umgicks med på den tiden..
 
Snabbrunda inom Ö Vram för att se till vraken.. de var skrynkliga som russin efter 3 timmar i jacuzzin inatt, och lite lagom bakis.
 
Körde hem och tog tag i några måsten och sen ett stort måste till... strök i 2 timmar.
 
Nu är jag redo att hålla söndagkväll.
 
Seeya

Kommentarer
Postat av: B


Trodde du att jag skulle glömma det?

Grattis på namnsdagen SUSANNE!!

Svar: Hahaha tack Berit
Susanne Thell

2013-08-11 @ 22:43:58
Postat av: Anna

Hej Susanne :-) tack för en bra blogg, kan du inte berätta mer vad du och din familj jobbar med? Kram

2013-08-16 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0