Jag har kissat bort min bula

Jag har haft en vätskefylld bula på mitt knä i flera år. Jag har blivit undersökt, blivit röntgad och de har även stuckit hål, sugit ut vätskan och sprutat in cortison...vad hände?
- inte ett skit.
I flera år har jag gått med min bula, ganska stor bula också
Man ligger inte på knä sådär himla lätt..
 
Idag har jag levt på dryck - jag har bara druckit för jag är så trött på att äta, vilket resulterar i ca 30 toalettbesök
 
Nu ikväll har jag kört ett tabata pass i Tollarp och när jag kom ner i omklädningsrummet så var min bula borta..
Bulan är borta!!! Jag kan inte fatta det!!
 
Möjligt att den är tillbaka imorgon bitti, men just nu njuter jag av att vara bul-lös :)
 
Imorgon är det fredag och då ska jag äta :)
 
Rapporterar hur jag överlevde lördagens sumpdjursskiva på söndag...om jag är vid medvetande eller nåt...jag ska ju träffa Bodil :)
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0