Jag njuter inte av ensamhet

Så blir man lämnad en hel dag bara så där...
 
Mannen bara gick - han skulle göra det han tycker bäst om - att träna..
Han får en heldag med aerobicweekends, Bodil och Elina och jag får en hel dag i min ensamhet... jag vill ju vara med min man, snyft..
 
Nä jag har njutit av stillheten... eller njä, jag stack in till stan ganska tidigt.
Trodde att jag skulle handla lite nya höstkläder, kände verkligen för det, men jag hittade endast en top - men man får väl vara nöjd med det lilla. Provade skor på både Ecco och Nilsons men det blev inga..velade lite där :)
 
Körde och handlade god mat till kvällen - det blir ryggbiff ikväll och varmrökt lax imorgon - mums.
 
Städat, tvättat och försökt njuta av att inte ha några måsten, men allt jag gör, gör ont.... jag har en helvetisk träningsvärk i rumpa och lår.
 
Längtar till Ullared - bara två veckor kvar!!!!!
 
Seeya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0