Beslutsångest.. japp

Hej och hå,
 
Dagen innan julafton och jag har ingen julstämning..
Var är snön?
10 grader ute och solen skiner genom mina nyputsade fönster men ute är det ändå grått och trist.
 
Vår fina kungagran som kostade en förmögenhet har redan börjat barra - undrar om de högg den förra året eller nåt?
 
Min frisör ringde kl nio i morse och berättade att hon hade ett återbud och tänkte på mina gråa hår så klart... Jag har en ganska kraftig utväxt som mina kollegor inte ser... de tror att jag är blond, men i själva verket är jag lika vit som min pappa :) och jag har en sådan otrolig beslutsångest..ska jag klippa det kort eller ska jag låta det vara tråkigt halvlångt?
 
Jag älskar korta frisyrer, fräscht och snyggt men kräver en hel del arbete. Som alltid när man ska klippa sig så brukar jag titta på hur andra folk ser ut på håret och de som har kort hår ser oftast väldigt fräscha ut medan de med halvlångt har det bara hängande eller i en tofs..inte alls så roligt faktiskt.. snyggt men inte kul alltid.
 
Jag har några timmar kvar att vela..
 
Igår hade vi en heldag i Tollarp. Först tränade jag med tjejerna på H2O och sen putsade jag Josefines fönster för att få härlig massage som belöning medan mannen fixade till lite byggarbete i deras kök. God flygande Jakob till middag och sen på kvällen blev det mest soft i soffan. Trötta som få gick vi och lade oss tidigt vilket resulterade i att jag var pigg som en gnu halv sju imorse - Bläää
 
Nu ska jag tagga för lite löpning på löpbandet och sen ett kort tabata pass - sen är jag nog redo för att bli snygg i håret.
 
En riktigt god lillejul på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0