Jag blev kvar..

Todelido,
 
Det fanns nog en mening med att Bella inte fick träffa Mariel Månfalk förra onsdagen... hon hade tråkiga nyheter att komma med och vad jag vet framför hon inte såna...
Bella blev uppsagd förra fredagen, den 13 dec och det är bara jättetråkigt.
 
Samma dag gick vår personalchef runt från det ena kontoret till det andra och lämnade tråkiga nyheter - tjänstemännen fick sina besked då, och när hon gick in till Lotta visste jag att det var jag som blev drabbad. Hade haft det på känn, men nu blev det med ens helt klart.
Japp, det var jag.... men jag blev inte av med mitt arbete, utan jag fick gå ner i tid istället och det är jag oerhört tacksam för. Det känns ganska gött faktiskt att vara ledig en dag i veckan :)
 
Sämre blev det ju med några av mina kära kollegor - Atos kommer aldrig att bli sig likt utan dem och saknaden är stor.
 
Veckan som gått har gått snabbt - rensat upp, förberett ett årsbokslut så gott det går och längtat till den stundande  julledigheten. Arbetade på bra så att jag kunde även vara ledig igår.
 
Ledig o ledig, det blev fönsterputsning, städning, tvättning och på eftermiddagen stack Josefine och jag till EKO och shoppade loss.
 
Två veckors ledighet ska bli sååå underbart!
 
Har så mycket jag vill göra, ska göra och vill göra allt på en gång.
 
Då jag har blivit urkass på att uppdatera så får jag här och nu önska er en riktigt GOD JUL, för jag glömmer säkert skriva innan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0