mår ganska surt för tillfället.

Hej,
 
Jag är så oerhört tacksam att ni inte ger upp på mig - ni är min trogna tittarskara :)
 
Jag vet att jag har varit totalt värdelös på att uppdatera, men mitt liv har varit och är kaotiskt för tillfället.
 
Jag ska försöka sammanfatta mina senaste veckor..
 
Ja, ni vet ju i veckorna är det nästan alltid detsamma - jobb-träning-sova x5, och sen har vi helgerna som bara flyger iväg.
Första helgen i December hjälpte vi Cathy o Åke att flytta från Lund till Veberöd. Slit o släp för pojkarna och vi flickor strosade omkring i godan ro och såg till att de skötte sitt jobb..
 
Det är verkligen ett jättefint hus de flyttar in i och jag önskar och hoppas att det kommer att trivas bra där. (trots att det är i Veberöd)
 
I fredags var det julfest på Ellinge slott med jobbet och det var jättekul! Ingen höjdarmat, men allt annat var kul.
 

I lördags var det bara att stiga upp och börja dra ner tapeter i hallen..
Evighetsarbete då tapeterna är från stenåldern och innehåller sågspån. Riktigt slitgöra.
 
Måndagen var ingen höjdare på jobb.
Tidigt blev vi kallade till ett extra månadsmöte där de berättade att de skulle varsla 16 pers, + två som går nu på fredag samt att fem pers får gå ner i tid..
 
Kan nog erkänna att stämningen var något tryckt... ingen vet någonting, o vet de något så säger de ingenting.
 
Jag vet inte om jag får stanna...
Lär få veta det imorgon.. håll tummarna!
 
Jag har gjort allt för att pigga upp min egen inre kaos och det gjorde bella och jag skitbra - vi shoppade loss på Emporia nu ikväll. Skulle träffat Mariel Månfalk men hon hade tydligen avbokat tiden per sms igår som inte kom fram...men jag fick i alla fall egentid med bella :)
 
Vi hörs
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte trevliga bilder.Hoppas att du får behålla ditt jobb Du får höra av dig jätte kramis

2013-12-12 @ 07:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0