Tokrolig julafton med en härlig familj

Hohohooo Merry Christmas!!!
 
Älskar julen, allt mys, den goda maten, min goa familj och så klart väntan på alla julklapparna.. julklappsleken, skratten och glädjetårarna.
 
Shit, vi har verkligen hunnit med allt det ikväll!
 
Först lite "normala" bilder på min älskade familj..
 
 
Sen tog vi lite tokbilder... vänd kameran o ta en självbild :) - glöm ej grimasen!
 
 
Jag vet, vi är lite galna, men kul hade vi...
 
I väntan på julklappsleken:
 
 
Josefine hade gjort allt det goda julgodiset - riktigt smarrigt!!
 
Mat koma!!
 
 
Tack världens finaste familj för en underbar julafton och alla fina klapparna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att ni gör våra jular så trevliga.Och vilka härliga julklappar jag fick,Hälst den ena blev jag jätte jätte glad för ramis

2013-12-25 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0