Come on Valentine - make my day!!

Alla hjärtans dag...
 
 
Suck, min man är inte alls på hugget. Så fort jag har nämnt denna fina Valentines day så bara fnyser han lite lätt och säger att det är ju inget vi firar..
Nähä...
Jag gör...
 
Så jag köpte biobiljetter till mig och min man till imorgon kväll - Die Hard's nyaste, premiär idag faktiskt.. verkligen romantisk film :) Nä, men det är en film som både M och jag säkert uppskattar.. tror inte att jag hade fått med honom på en romantisk tjejfilm :D
 
Det romantiska tar vi strax innan - Italiensk restaurang...Jag vet att det tilltalar mannen, även om han är SNÅL!!!  Sparsam kallar han det själv...hmm jaja
 
Köpte ngt fint på Elviras till flickorna på lunchen idag och de blev glada.
 
Ja, både M och jag tränar idag så vi har knappt träffats.
Ganska seg träning idag. Först körde vi ben och rygg, men tröttnade och fortsatte med cardio träning på löpbandet - det satte fart på förbränningen - tjohoo vad vi svettades.
 
Äntligen fredag imorgon och tyvärr ska man tillbaka till smitthärdade Atos - en efter en insjuknar i influensa och det är bara att gå dit och se glad ut och hoppas att bacillerna inte biter på mig.
 
Hoppas ni alla har haft en superromantisk, mysig alla hjärtans dag - det är ni värda.
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0