Fastlagsbullar på en hattisdag som plötsligt blev fettisdag.

 
 
Det har uppkommit konstiga vibbar på jobb - jag känner mig nästan handlingsförlamad - min chef är sjuk! Alltså det har nog bara hänt en gång på mina 5,5 år på Atos.
Hon, järnladyn af Hörby har fått influensan precis som en stor procentandel på andra avdelningar också.
Synd om alla sjuklingar.
 
Redan i förmiddags sprang jag runt med en liten post-it lapp och hojtade:
- vill ni ha fastlagsbulle i eftermiddag? 20:- ni får betala själva
Vi var 10 st som föll för frestelsen, men Berit köpte 12 för hon tyckte att vi kunde köra runt i halva Hörby och leta upp alla som är sjuka på Atos och ge dem en semla..
Jaja, det blev Lotta och Ronnie som vi gjorde glada.
 
Tänk vad bra det är med en Iphone - Google maps finns säkert inte till andra telefoner :) och tack vare Sus har en Iphone så hittade vi var RonGus bor.
 
Av dessa 10 som ville smaska på en semla till eftermiddagskaffet fick vänta en hel evighet, för Berit tyckte att hon behövde 3 timmar för att smälta lunchen medan en annan äter en lätt lunch som försvinner på 10 minuter, och både jag o Mia var vrålsugna på våra semlor redan kl.två..
 
Köpt mig ett par superbra löparskor, Asics Kayano 18 - de är såååå sköna och det blir ett rent nöje att springa på löpbandet imorgon.
 
Kvällens träning med Bella på H2O var kanon. Vi ökade till 45 kg på latsdragen - en ökning från 20 kg till 45 kg på två månader - även lilla Bella tog det idag - hon är fantastiskt duktig!
Bella har även börjat springa på löpbandet , hon ska nämligen springa tjejmilen i Stockholm i sommar :)
Jag springer sidan om och peppar :D
 
Onsdagsträning på hemmaplan imorgon.
Puss&Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cahy

Så duktiga ni é :) Bra jobbat båda två! Kram

2013-02-13 @ 06:59:37
Postat av: Sus

Tack tack, vi gör så gott vi kan :)

2013-02-13 @ 07:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0