Har knappt varit hemma...

 
Så är nästan helgen över. Så underbar o så kort..
 
I fredags blev det oväntat mat på Steakhouse no 9 samt bio med Annsan & Robban - kulkul!!
Vi såg Jack Reacher och det var en bra och fartfylld actionrulle som verkligen rekommenderas.
 
Upp tidigt i ottan på lördagen för att åka till Helsingborg med Gunilla. Kick off med Gymnastikförbundet, brainstormning och föreläsningar - vision 2020. Lärorikt och framförallt satte det igång tankeverksamheten i denne svenskens hjärna - hur ska vi göra för att alla Tollarps barn ska vilja gympa hos oss.
Massa nyttig info och tips.
 
När vi tröttnat tog vi en runda på Väla - kände inte för att handla....sjukt, jag vet - inhandlade endast en mascara.
Precis hemkommen slängde jag på mig träningskläderna och ställde mig på löpbandet en halvtimme.. det behövde jag efter att ha suttit mesta delen av dagen.
 
Soft i soffan med Josefine o Niklas tillsammans med en film.
 
Mannen var i södern o bestämde datum för en danmarkstur på två hjul till våren tillsammans med Bodil o Pigge och en massa vin och öl - kan ju bara bli skitbra...
 
Söndagsmorgon vaknade jag med tanken - "Idag känner jag för aerobic", och vilken tur att där är ett pass kl. 10 då :)
Sagt o gjort, for till Tollarp o svettades en timme.. skitbra o roligt som alltid!!
 
Kl 14 var vi i S.Sandby och firade lillprinsen Elias som har blivit 4 år stor - gud vad tiden går fort..
Goda smörgåsar och Cars tårta - imponerande!!!
 
 
Fick hålla den andra lillprinsen ett tag, men han var inte riktigt på humör... konstigt när Cathy hade ätit kålpudding dagen innan -stackars påg :) Söt är han i alla fall och snygg skjorta har han också :D
 
 
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0