Invigningsfest på Atos

Godkväll,
 
Igår var en hejdundrande kulig dag och kväll!
Vi hade vår fina invigning av nya Atos tillbyggnad, som först började firas ute på lagret där vår VD och en kommunalman klippte bandet under pompa och ståt, sen därefter skulle alla gå bort till min väggmålning som jag i största hemlighet målat på arbetstid i drygt en vecka, och skriva sitt namn i den stora luftballongen. Det var en härlig och ganska nervös känsla som inföll sig i mitt inre.
 
Därefter blev vi bjudna på tårta och kaffe.
När tårtan stod en långt upp i halsen gick Ann, Helen och jag bort till min målning igen för de hade inte hunnit skriva än.
 
 
Nu är den färdig!! Jag är stolt för detta är en stor grej för mig -  mitt konstverk kommer att sitta där i många....år!!
 
När lugnet lagt sig i mitt inre gick jag och fixade till mig för de stora festligheterna.
Frågequiz i grupper - kan nog säga att det gick sådär..
Bussar som körde oss till Elisefarm och sen en evig väntan på maten, men maten var god - i alla fall varmrätten.
Dans, en himla blandning av champagne, vin, öl, cider och redbull/vodka drinkar... och ännu mer champagne.
 
M kom och hämtade mig och Håkan vid halv ett och då kändes det ganska lagom att åka hem - där var faktiskt inte särskilt många som var kvar.
 
En kul kväll och idag mår jag som jag förtjänar - typ att det är soffhäng som gäller hela dagen.
 
Tänkte även visa min senaste beställning - en tavla jag blir glad av :D
 
Denna är ganska stor, har en bredd på ca 1 m.
 
Tjingeling, nu är det mello :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Susanne, grattis till den fina väggmålningen!

2013-02-05 @ 21:51:46
Postat av: Sus

Tack så mycket, Berit :D

2013-02-06 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0