Jag borde bli byggnadsingenjör :D

Todelido,
 
Söndag kväll och jag är på gott humör!
Denna helgen har varit fantastisk!
Jag har inbillat mig att jag inte har haft några måsten och då går allting mycket lättare..
 
I fredags så var det ju inte helg förrän jag haft min fredagsträning, och det blev 6,5 km på löpbandet - sen var det en välsignad och mycket efterlängtad helg! Ingen restaurang eller bio denna helg, utan mys med mannen... jaja, han låg och snarkade i soffan tillsammans med Niklas så sååå mycket mys var det..
 
På lördagen skulle Josefine o Niklas ner till Lund och sen vidare för hustitt.. Jag hade en tavelbeställning som jag fixade till :D
Resultatet blev "jag blev nöjd och glad"
 
 
Det är bara att konstatera att man blir pigg o glad av en sån här tavla - och jag har en på mitt kontor..måste ha det :)
 
Mikael ringde o frågade vad han skulle handla... köp vad du vill, vi behöver säkert det - o så köper han fastlagsbullar... Lördagsträningen blev 8 km på löpbandet!! Jäkla man :D
 
Har ni sett "Flight" med Denzel Washington?
Se den inte, så bra är den inte.
 
Söndagsträning på H2O med Bella kl. 10.30 - kan inte säga att jag var på hugget direkt - har mitt jäkla knä som behöver några dagars vila...typ tre veckor eller nåt, men det finns ingen tid - 3 dgrs vila får det nästa vecka då denne svensken ska resa till Switzerlandet by my self, all alone... skittråkigt att resa själv, en sån massa dötid på flygplatser utan att prata med någon, dötid på flygplanet utan att prata med någon - shit, mina käkmuskler kommer att bli understimulerade.
 
Strykning i flera timmar bara för att jag vill ha fint i mina garderober - är det värt det? Ja, självklart så här i efterhand, men inte när man står där och håller på att avlida av tristess med pressveck och tråkiga pikétröjor.. jag ska nog bojkotta pikéer.
 
Ses om en vecka, typ :)
Lev väl och spela mycket klädpoker :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammarevligt på din re

Hej gumman hoppas att du får trevligt på din resa.Känner jag dig rätt så blir det ej några döperioder Ha det bra och var rädd om dig Kramis

Svar: När jag väl kommer dit blir det jättekul, men innan o efter är de tråkiga timmarna.
Susanne Thell

2013-02-24 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0