Äntligen tillbaka till verkligheten

Förkylningen försvann lika snabbt som min lön :)
 
Igår var vi på lille Theos dop - han var så go, så snäll och såååå söt!
Han var faktiskt tyst också..
 
Cathy hade gjort goda smörgåstårtor och sen var det dajmglasstårta till kaffet, vilket vi tyvärr fick nästan slänga i oss för Josefine skulle börja jobba halv fyra så vi fick skynda oss.
 
Sabina var gudmor och Josefine, Lina o Emma var faddrar.
 
Måndag hela dan och den har gått så fort - alltid lite jobbigt att komma tillbaka efter några dagars jobbfrånfall, mailboxen svämmar över och postfacket hopar sig, men det är härligt när man har massor to do.
 
Har idag bokat flyg till Zürich i slutet av feb. Kick off med mina trevliga kollegor nere i Schweiz. Hoppas det blir kul, men jag ogillar skarpt att resa själv, men men även det ska jag väl överleva.
 
Snart fredag och invigningsfest - wow, vad jag längtar!!!
 
Kvällens steppass var svettdrypande - det fullkomligt rann ifrån mitt hår :D
Det är såååå sjukt roligt och jag längtar redan till nästa måndag..
 
Gym imorgon, slita sönder lite muskler - jippieee!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0