Bishop

Usel bloggerska på sistone - jag vet!
 
Jag kan avslöja att veckans arbetsuppgifter har varit något annorlunda än vad de brukar.... kul kul, och jag har inte jättemycket kvar :D
 
Sex dagar träning denna vecka - mycket nöjd.
 
Lördagens aktivitet blev även den lite annorlunda än vad den brukar - jag var på krogen med Jessica :)
Japp, ni hörde rätt - den Jessica som jag inte har träffat på 6 år... och vi hade skitkul!
Eftersom jag inte äger ngt jojo kort och ogillar bussar överhuvudtaget så var det ganska smidigt att sätta sig i en taxi istället. Ingen långtur precis.
 
Idag har jag mått som jag förtjänar, men med någon liten tupplur på soffan och en huvudvärkstablett så blev det människa av mig också, och efter en långrunda i det underbara vintervädret så kände jag mig som en prinsessa...
 
Bastu, god mat och sen en bra film avslutade söndagskvällen.
 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0