Det är inte meningen att jag ska köra till jobbet

Hejsan vänner,
 
Årsbokslutet är för min del ett avslutat kapitel. Revisorerna granskade det idag och vad jag tror så ska där inte vara ngt att anmärka. Skönt! Det är ett gediget arbete, många timmars hjärnanvändande så det är tusan inte konstigt man är lite avtrubbad så här den 10 januari :)
 
Slutade lite tidigare idag för att jag skulle till Kristianstad och handla färg i en speciell affär som bara har öppet på vardagar, och bara till fem.
Så kommer man till Linderöd så är det avstängt pga en tankbil som lagt sig på sidan i Sätaröd, tror att där var diesel i den som rann ut - i alla fall fick jag köra om Svensköp IGEN... andra gången jag kör själv på sistone och andra gången jag får köra om Svensköp. Vacker natur, men inget jag vill se på vägen hem från jobbet :)
 
Så kommer jag till stan, dörren är öppen till affären så jag går in och ser detta himmelrike - massor av färger, pennor, penslar ja allt som jag bara älskar att gå runt och titta på... Plötsligt dyker det upp en högröd, stress-svettig kvinna som säger att vi har minsann stängt...jag ska vara på sjukhuset om fem minuter..
 
Min förklaring lät ganska patetisk när jag gjorde allt för att hon skulle förstå att jag kört ända från Hörby och ville inte gå ut därifrån.. Varför skriver de inte ändrade öppettider på hemsidan????
 
Det tråkiga är att jag måste dit igen, senast måndag och de har bara öppet till fem, måndag-fredag.
 
Körde inom Intersport för att hämta ett par löparskor till Josefine som vi beställt. Så... nu är jag fattig igen.
 
Träning med dottern på H2O - kvalitetstid med barnen är bland det bästa jag vet.
 
Jag har förresten beställt världens snyggaste Cream klänning till Atos invigningsfest - hoppas den passar... suck.
 
Med denna coola bild säger jag Gonatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0