Gottisdag el godtisdag?

Det var längesen det var en bra tisdag, men idag uppstod en :)
 
Mannen hemma för att mottaga servicekillen från Sector alarm - nya fina batteri i alla våra enheter plus att mannen nog hade stannat hemma ändå för han är lite förkylder.. ingen riktig manlig förkylning, men på god väg - tror snarare att det är dragning åt influensa hållet. - tyvärr.
 
I alla fall så fick denna kvinna köra Audi till jobbet och tack gode gud för fyrhjulsdrift - det föll snö, det flög snö och inte en jäkla plogbil i sikte.
 
Jag har idag slutfört mitt livs största utmaning - uppdraget är slutfört och jag har bara fått högtflygande tummar :D
Helt färdig och signerad lämnar jag mitt mästerverk till nästa fredags jippo. Det ska bli sååå kul!!
 
Saltflytande vägar hem - ogillar starkt
Körde inom posten och hämtade Mikaels nya jacka
Körde inom Preem och hämtade Mikaels nya skor
Körde hem, packade väska
Körde till frissan och gjorde snygga mörka o ljusa slingor samt klippte mig
Gick bort till gymmet och tampades med maskinerna tillsammans med bella
Gick in på Ica och handlade två bärkassar fulla med sånt man stoppar i magen, typ salta mandlar glass...
Körde hem
 
Nu är jag nyduschad, avslappnad och känner mig snart redo för sängen
 
Vart tog denna dagen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0