Jag är lyckligast!!

Det har varit en skitbra måndag.
Mitt årsbokslut är så gott som färdigrapporterat och allt annat har liksom bara följt med strömmen :)
 
Dagens höjdare var faktiskt Lindas steppass!
Fy bubblan vad bra det var - du är världsbäst eller i alla fall i topp tillsammans med Ellen :)
Dock var det basic idag eftersom det var första gången på terminen, men jag ser potentialen...det kommer att bli så jäkla bra!!! Tack Linda för att du gjorde min dag ännu bättre o att jag glömde bort att jag var vrålhungrig o hade huvudvärk :)
 
 
En sjukt nervös Linda innan första steppen idag :)  Vi var runt 25 idag skulle jag tro.
 
Nu blir det Mästerkockarna
 
Seeya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0