Jag sa inte välkommen..

Jag har blivit sjuk - odefinierbart sjuk... fryser som om jag sitter i ett kylrum i bikini, trött - har sovit på soffan i två timmar sen jag kom hem från jobbet, huvudvärk och det beror inte på vätskebrist, min vätskebalans är perfekt idag. What?!!!
Detta har jag inte alls planerat!
Jag har i och för sig blockerat allt vad virus och baciller fram till igår...men jag har inte sagt att de är välkomna för det.
 
Ogillar redan det här med att vara oaktiv - man orkar inget, man känner inte för att göra något - bara att sätta på tvn är jobbigt.
 
Guud, vad jag gnäller!
 
Är supernöjd med mitt hår i alla fall - alltid nåt.
 
Måste bli frisk till på söndag för då ska Theo döpas i Vallkärra kyrka.
 
 
Sötisen Theo, lik sin mamma på munnen och sin pappa på näsan :D

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du ska inte vara så nära Mikael, hihi.

Svar: Jag vet, har också kommit på det - han vill mig illa..
Susanne Thell

2013-01-24 @ 12:56:33
Postat av: Gunilla

Krya på dig!

Svar: tack
Susanne Thell

2013-01-24 @ 12:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0