Julen är äntligen ute ur mitt hus

Så då var det söndag igen.
Det har varit en skön och avkopplande helg - ja, trots det jäkla jobbet med att plocka undan tomtar, lyktor, julgran och barr.
 
Ser fräscht ut med fina vita nytvättade gardiner - trött på allt rött - ska absolut inte ha ett enda rött klädesplagg på mig på evigheter...säger jag som har en röd hood på mig nu.. :)
Från o med imorgon menar jag så klart :)
 
Det blev ju lite stressigt i fredags men jag fick tag på alla färgerna jag skulle ha - imorgon börjar mitt livs största utmaning och jag är skitnervös!!!
 
Tyvärr kan jag inte berätta eller visa någonting än, men det kommer - I promise :D
 
För ca en månad sen köpte M ett par nya löparskor - som alltid är Maximus tokig i lådor, så ock denna, men det konstiga är att han har inte lämnat den alls denna gången. De få gångerna han lämnar den är när han ska äta och gå på toa, annars ligger han o myser. Knaskatt!!
 
 
Skulle någon annan katt inkränka på hans låda - så arg han blir - det är helt galet... inte för att han gör något mer än tittar jättesurt..
 
Helgen har varit ganska lugn och det är sååå skönt. Träning idag så klart med Bella och det var kul som vanligt och imorgon är det step med A-C.
 
Mys-söndagen fortsätter och just nu står M och Josefine i köket och lagar mat.
Jag själv lägger mig nog i soffan och avnjuter lite ljudbok...eller vad säger du Mr Grey :D
 
Tjing för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0