Lång dag som gick snabbt :D

Todelido,
 
Första arbetsdagen detta året är avklarad!
Stämplade faktiskt in redan kl. 05.58... hmm jag vet, men sån är jag:)
 
Årsbokslut - härligt!!! Det gick fantastiskt bra - det gäller bara att strukturera upp arbetet och sen beta av efter hand och det gick galant. Jag kom nog inte riktigt så långt som jag trodde att jag skulle, men ganska nöjd ändå när jag stämplade ut kl. 17.20.
 
Jag var trött i ögonen och hungrig. Eftersom mannen är hemma så stod middagen på bordet när jag kom hem och det var en fantastiskt god kasslergryta - Yummy.
 
Kl. 19 träffade jag dottern på H2O i Tollarp - en timmes styrka, fast idag körde vi ganska mycket kondition också för där var två lite konstiga, lite slibbiga killar som vi inte ville vara nära... så vi körde Tabata på löpbandet efter att vi hade försökt mörda våra axlar, och sen blev det lite cross. En svettig avslutning på kvällen.
 
Kör samma race imorgon från morgon till kväll. Härligt att gå upp 04.45 :D
 
Seeya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0