Nu är jag lycklig!!

Äntligen fredag!
Tre nätter som jag knappt sovit alls så idag var jag riktigt trött när kl. närmade sig eftermiddag.
Tre dagar i rad har jag varit på jobbet kl. sex men idag stannade jag inte så länge - jag slutade strax efter tre, och det var bara för att jag kan :D
 
När jag kom hem så tränade mannen TRX - såg intressant ut. Får väl försöka testa i helgen.
När jag såg vad posten innehöll utropade jag ett Jipppiiieee - helgen är räddad!!
 
Tredje delen i trilogin om Christian Grey!!!
 
 
Hoppas den är bra.... -klart den är, förresten!
 
Inga planer alls mer än Tollarps decemberbokföring i helgen, jo att läsa så klart och att köpa löparpjux till Josefine.
 
Nu chill i soffan - vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0